12,13-3 2016 Puno en Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Karin en Karen - WaarBenJij.nu 12,13-3 2016 Puno en Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Karin en Karen - WaarBenJij.nu

12,13-3 2016 Puno en Cusco

Door: DeKariens

Blijf op de hoogte en volg Karin en Karen

14 Maart 2016 | Peru, Cusco

Zoals alle dagen; vroeg op...
Vandaag om met tuk-tuks opgehaald te worden om naar de boot te gaan. We hebben 1 van de drijvende eilanden bezocht. De bewoners bouwen deze eilanden zelf. Het was wat toeristisch, maar wel interessant om te zien.
Daarna een tocht van ruim 1,5 uur naar een eiland. Hier een flinke klim naar het centrale plein van het eiland. Een prachtige omgeving. Bij een restaurant gegeten, helaas werd ik daar ziek en was ik blij dat ik op de boot was...

Vandaag aangekomen in Cuzco na een 6 uur durende busreis
We hebben net onze zeer gepassioneerde gids Eberth gesproken
Morgenochtend om 6.15 uur worden we opgehaald om samen met een fotograaf uit Equador het 4 daagde avontuur aan te gaan.
We zullen de komende dagen geen tijd hebben om verslag te doen en gaan vooral genieten (-:

• 14 Maart 2016 - 12:20

Antoinette:

wat een kleurrijke mensen.

• 14 Maart 2016 - 13:24

Britt:

Geweldig die foto's, geniet maar doe wel voorzichtig dames!

X
    Britt

• 15 Maart 2016 - 19:47

Cocky:

Wat een indrukwekkende reis geïllustreerd met mooie foto's.